maandag 9 mei 2016

What's in Sylkiecase ? - make-up tasje


Heyy

Vandaag laat ik jullie mijn make-up tasje zien, ik heb veel budget producten omdat ik niet heel veel make-up op doe maar het wel heel leuk vind! Mijn make-uptasje is van Viktor & Rolf die ik van mijn tante heb gekregen. Ik vind hem heel mooi, de roze details en het strikje maken het echt af! 




Als ik naar een feestje ga doe ik de foundation van Natural Collection op, die ik in Engeland gekocht heb. Ook gebruik ik mijn nieuwe blush, highlighter en bronzer kit van Makeup Revolution. Voor onzuiverheden en eventuele donkere kringen gebruik ik mijn essence stay all day concealer. Ik vind dit een heel fijn product, omdat het goede dekking geeft. Als laatste voor mijn basis gebruik ik dan nog deze Perfect Touch compact powder. 


Voor een feestelijke ooglook gebruik ik dit prachtige palette van Makeup Revolution. Deze heet 'Girl on Film' en heeft mooie natuurlijke en paarse kleuren. Om de oogschaduw goed op z'n plaatst te houden gebruik de Essence eyeshadow base, deze is wel een beetje te oranje, maar ik vind hem prima en je ziet het uiteindelijk toch niet, gelukkig is hij budgetproof! 

Als ik voor een everyday look wil gaan, kies ik voor een winged eyeliner met deze Catrice liquid eyeliner. Ook gebruik ik dan de Yves Rocher kohl potlood voor onder mijn ogen. Soms krul ik mijn wimpers, maar dit doe ik niet iedere dag omdat het best schadelijk kan zijn. De Yves Rocher Volume Elixir mascara gebruik ik elke dag, hij is heel mooi en geeft me lange en volumineuze wimpers zonder spinnenpoten. Verder werk ik elke dag mijn wenkbrauwen bij met het Catrice eyebrow setje op aanrader van Vera Camilla.



Ik hou erg veel van lipproducten. Allereerst heb ik de gehypte lipstick 07 Natural beauty van essence. Van essence heb ik ook sinds kort een nieuwe favoriet, van de longlasting lipgloss lijn heb ik 01 In The Nude, een vriendin had me deze aangeraden en ik ben er helemaal fan van! Verder heb ik nog twee mooie producten van de hema, een volumising lipstick in de kleur 06, deze is mooi bordeaux rood. En de soft matt lipbalm in de kleur 10, wat een fijne dieprode / paarse jumbo lippotlood is.


Ik heb twee makeup kwasten van de Primark, de stippling brush die ik voor foundation gebruik en de eyeshadow/concealer brush. Deze zijn heel goedkoop en werken prima! Weer heb ik op aanraden van een vriendin deze kwast gekocht, namelijk deze Hema blending brush. Van essence heb ik twee kwasten, de powder brush en de eyeshadow brush. Al deze kwasten zijn budgetproof en super fijn!

Over het algemeen heb ik veel budget producten. Ik doe niet zo veel makeup op naar school dus geef ik er niet zo veel geld aan uit. Toch ben ik erg tevreden over mijn makeuptasje! 

Als je dit een leuke blog vind, laat het dan even weten in de comments, dan weet ik of ik vaker beauty artikelen zal posten. 

Liefs Sylke.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten