zondag 19 februari 2017

Sylkieyay or Sylkienay ? - Lipstick // Makeup Revolution


Heey,

Vandaag weer een nude lipstick van een Engels merk; Makeup Revolution. Ik ga deze lipstick reviewen en als het me bevalt zal het een Sylkieyay zijn maar zo niet, is het een Sylkienay. Laten we beginnen!




Make-Up Revolution Amazing Lipstick € 1,89

De verpakking vind ik persoonlijk heel mooi. Het is een zwarte ronde huls met prachtige gouden letters. Aan de bovenkant is het doorzichtig met de kleur van de lipstick erin, super handig want ik zie meteen wat ik in mijn stash heb zitten! Ik heb de kleur 'The One', een mooie beetje donkere perzikkleur. De geur van de ipstick is niet heel overheersend maar het ruikt gewoon een beetje zoet met de welbekende lipstick geur erdoorheen, niks op aan te merken.



De swatch van deze kleur lijkt eigenlijk prima, het is een mooie nude kleur wat ik zelf altijd mooi vind en vaak gebruik. Verder is de pigmentatie niet slecht en de lipstick voelt romig aan en trekt niet in de lijntjes. De kleur ziet er wel op de lippen iets anders uit dan op de swatch. De oranje kleur komt meer naar boven eenmaal op de lippen aangebracht. De lipstick blijft ongeveer 3 uur zitten.



Deze lipstick van Makeup Revolution is heel goedkoop en is prima voor een alledaags kleurtje op je lippen. Het is een fijne romige formule en blijft prima zitten. De verpakking vind ik ook nog een pluspuntje. Al met al, een prima lipstick en daarom een Sylkieyay!

Liefs Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten