zondag 1 januari 2017

Unboxing - Kerstpakket // Kruidvat


Heey,

Vorige week is er geen blog online gekomen omdat het natuurlijk kerst was maar deze week heb ik nog een blog in ook een kerstthema! Ik heb mijn kerstpakket opgehaald bij de Kruidvat en het zag er zo leuk uit dat ik een paar foto's heb gemaakt!

Dit is de doos waar alles in zat, met een schattig rendiertje en een geweldige quote inclusief woordgrap haha.



Helemaal onderop zat nog een doos met een tafeltje dienblad achtig iets, ik moest de poten erin draaien en dan was ie klaar. Ziet er super schattig uit en dat is ook waar ik alles op gefotografeerd heb.


Er zaten superveel lekkere zoete dingen in waaronder deze fudge, popcorn, spekjes, schuimpjes en iets van bonbons. 


Ook zat er een hele kookset bij, waaronder een bakmix voor koekjes en een soort stempel met sjabloontjes. In de buik van de kerstman zitten nog wat van die zuurstokken en ik kreeg zelfs een ovenhandschoen met kerstopdruk en rendieren.


Ook vond ik in de doos wat lekkere zoute snacks zoals tortilla chips, cheese bites, toastjes en lange zoute sticks. Lekkeerr!

Als laatste vond ik dan nog een doosje thee en een schattige jar waar chocolates, cookies, sweets op staat en waar ik alle lekkere dingen in kan doen. Ook zat er een fles bij, waarvan ik eerst dacht dat het alcohol was maar later lemonade bleek te zijn. En bovenop lag een kerstbucket list met vakjes waar chocolaatjes in zitten, die kan je dan open maken als je er een gedaan hebt, leuk idee toch?! Als laatste zat er nog een leuke kerstwens bij.


Ik ben in ieder geval blij met mijn pakket en ondertussen heb ik dan ook al veel opgegeten. Thanks to the Kruidvat en voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat jullie een goede kerst hebben gehad en een fijne jaarswisseling!

Lieefss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten