woensdag 1 maart 2017

DIY - mobielhoesje tattoo

Heey,

Ik heb vakantie! Super leuk om dan ook een beetje creatief aan het werk te gaan. Ik heb dan ook een superleuke DIY voor jullie om een eigen mobielhoesje te pimpen! Dit is een aztec print met zilveren en blauwe details en super makkelijk te maken voor een erg leuk resultaat, en het is echt niet duur!


Wat heb je nodig?
- Een (hard, doorzichtig) mobielhoesje
- Plak tattoos

Ik heb een doorzichtig hoesje gekocht want dat leek me wel mooier. Mijne is een harde cover want dat blijft beter plakken dan op bijvoorbeeld een siliconen hoesje. Ik heb de iPhone 5s en daar zijn super veel goedkope hoesjes voor te vinden! De tattoos zijn gewoon flash tatoos voor op je huid maar dat werkt prima! Mijne hoorde bij een setje ringen.


Als eerste stap knip je de tattoos uit en kijk je wat voor design je mooi vind. Ik heb gekozen voor een grote driehoek in het midden en dan daaromheen wat driehoekjes en een paar rijen met patroontjes daaronder en boven. Je zou nog rekening kunnen houden met het Apple logo en daar bijvoorbeeld omheen plakken maar dit ben ik vergeten.


Als je dan blij bent met het patroon kan je ze gaan opplakken en ze met een natte doek laten hechten aan het hoesje. Daarna kan je de papiertjes eraf halen en zitten ze erop! Je zou er eventueel nog met topcoat overheen kunnen gaan voor een extra glans en zodat het mooier en langer blijft zitten, hierdoor wordt je hoesje ook steviger.


Daarna kan je je hoesje om je telefoon doen en heb je een heel nieuw hoesje, weer net wat leuker dan dat simpele doorzichtige! Ik heb geen rekening gehouden met mijn apple logo dus dat is niet helemaal mooi geworden maar dat maakt ook niet uit. Ik ben super blij met het resultaat en ik heb ook al veel complimentjes gekregen!


Ga jij dit ook doen? Laat het me weten door me te taggen op instagram @sylkieway of om een comment te plaatsen onder mijn blog, dat zou ik heel leuk vinden! Ook komen er nog twee andere hoesjes online, blijf op de hoogte door me te volgen op Bloglovin of Google+

Veel liefs en fijne vakantie van Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten