zondag 15 januari 2017

Sylkieyay or Sylkienay ? - Mad Potion // Katy Perry


Heyy,

Katy Perry heeft al een tijdje geurtjes en vandaag zal ik dan ook deze Mad Potion van haar testen en kijken of het lekker is. In deze giftset zit haar Eau de Parfum van 15ml en een shower gel van 75 ml. Ik ben benieuwd hoe me dit bevalt!



Laten we beginnen met de geur. De flacon is in ieder geval al heel leuk en heeft paarse tinten en een schattige ronde dop met glitters erin. Het lijkt wel op een magisch drankje met bijvoorbeeld gif. De substantie is paars maar daar zie je niks van als je hem op sprayt. De geur is heel zoet en ruikt naar snoepjes met vanille. Ik vind het heerlijk en ik dit is dan ook een prima geur voor overdag.



De Shower Gel ruikt eigenlijk hetzelfde maar dan iets minder sterk. De substantie is doorzichtig en is erg vloeibaar. Het is heerlijk om dit onder de douche te ruiken. Helaas ruikt je huid er bijna niet meer naar na het douchen.


Deze leuke parfum uit de geschenkset heeft een heerlijke geur van vanille en zoetigheid en is dus zeker ideaal voor wat jongere mensen. Een schattige flacon maakt het extra leuk. Vandaar een aanrader en een Sylkieyay van mij! - Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten