zondag 11 december 2016

Sylkieyay or Sylkienay ? - Face primer // Max & More (Action)


Goedemiddagg,

Het wordt alweer kouder en we zitten natuurlijk vol in de feestdagen dus dat betekend cadeautjes, lekker eten, mooie kleding en een specialere make-up! Voor dat laatste heb ik een review vandaag, want als je dan die mooie make-up look hebt gemaakt is het wel leuk dat het lang blijft zitten! Vandaar dat ik vandaag de face primer ga testen van Max & More, oftewel de Action!



De face primer staat beschreven als 'a perfect base for make-up'. Hij is 'Illuminating skin smoothing' en voor alle huidtypes, wat erg handig is. Er staat op de verpakking en het flesje zelf dat het oneffenheden verbergt, de huid egaler maakt en dat make-up er langer mooi op blijft zitten. Ook zeggen ze dat je de primer 10-15 minuten in moet laten trekken. Nou is dit de eerste keer dat ik een primer gebruik, dus ik kan het niet vergelijken maar ik ben wel benieuwd!





De verpakking ziet er mooi uit en het pompje werkt heel goed. Er zit geen geur aan de primer dus dat is fijn. Met twee pompjes heb je een prima hoeveelheid voor je gezicht en het brengt dan ook erg gemakkelijk aan doordat het niet te dik is of te dun.  Het lijkt een beetje een gel substantie te zijn, wat een beetje in de huid trekt en later opdroogt. Na tien minuten is de primer wel droog en kan je de verdere make-up aanbrengen. Dat bleef bij mij niet merkwaardig langer zitten maar hield het gewoon prima vol tot het eind van de dag. Wel vond ik dat het er mooier uitzag en ik voelde totaal niet dat ik iets op had.


De face primter van Max & More Make-up is heel fijn en werkt prima. Het resultaat mag er zijn maar maakt niet een geweldig groot verschil. Zeker voor de prijs is het een mooie koop. Ik ga hem wel dragen bij bijvoorbeeld mijn kerstgala als ik iets meer make-up opdoe dan normaal. Ik ga deze primer sowieso nog wat vaker uitproberen en een beetje mee oefenen wat nou het handigst is. Maar voor nu is deze primer een Sylkieyay.

Liefss S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten