maandag 14 november 2016

Sylkieyay or Sylkienay ? - Zoella lip balm


Heey bloglezers,

De winter komt er weer aan en droge lippen liggen op de loer! Deze heerlijke lipbalm van Zoella is perfect voor de koude dagen, maar ook voor daarna is hij super fijn en ruikt hij geweldig!


Ik heb de kleur Kissy Missy van mijn vriendinnen gekregen, die ze in Engeland gekocht hebben.

Zoella is natuurlijk een super bekende Youtuber uit Engeland met haar leuke filmpjes, mooie foto's en goeie blogs. Ze heeft hierdoor een heleboel kunnen bereiken, zoals haar eigen beauty lijn waaronder deze lip balm.


De lip balm ziet er super roze uit maar valt aardig mee, het lijkt niet op een lipstick maar geeft toch een leuk roze kleurtje af. Het is een beetje glimmende zachtroze kleur en geeft je lippen een frisse tint, wat het even net wat bijzonderder maakt dan een normale lippenbalsem.


De geur van de lip balm is heerlijk! Elke keer als ik hem opendraai of op doe krijg ik er complimentjes over of vragen mensen of dat mijn lippenbalsem is. Het ruikt een beetje naar bessen, maar mijn vriendin zei laatst dat het naar klei rook en daar kon ik me ook wel in vinden haha!

Het product verzorgd je lippen in ieder geval super goed, en dat is natuurlijk de belangrijkste reden van een lippenbalsem. Je lippen worden lekker zacht en de lippenbalsem plakt niet en blijft lang zitten, super fijn!


Nou zoals voorspeld is dit een overduidelijke Sylkieyay! Volgens mij is de lip balm van Zoella nieteens zo duur en voor alle geweldige dingen zoals geur, kleur en verzorging zou ik hem niet laten liggen. Helaas moet je dan wel eerst naar Engeland, al is de lip balm ook wel op internet te verkrijgen. Laat het me weten als jij er een hebt!

Sylkiee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten