zondag 6 november 2016

Sieraden - kralen enkelbandje


Heey allemaal!


Via Instagram kwam ik in contact met het account @wear_the_choker, hier kan je allemaal sieraden waaronder chokers kopen maar ik heb een enkelbandje gekozen. Het is een heel simpel kralen enkelbandje van zwarte en witte kralen, dit maakt het makkelijk te combineren en heel subtiel.


Het enkelbandje is hier te koop voor €3,50





De lengte is voor mij precies goed en sluit mooi aan. Ik had wel wat problemen met de sluiting want ik had het enkelbandje om en ben volgens mij ergens achter blijven haken waarna het ringetje van het bandje af was gegaan en waardoor er een paar kralen af waren, ook was het sluitinkje een beetje vervormd. Het is me niet gelukt om dit goed te maken want toen ik het sluitinkje probeerde te maken brak het. Ik heb uiteindelijk maar een beetje geïmproviseerd zodat ik het enkelbandje wel kan dragen.





De kralen zijn heel mooi, niet al te groot en daardoor voel je het bandje ook niet zitten. De zwarte zijn een beetje glimmend en soort metallic en de witte iets meer matt, dat vind ik juist een hele coole combinatie. Het ziet er ook heel mooi uit om je enkel, zeker in de zomer boven een gewone sneaker is het super leuk!

   

Ik hoop dat jullie allemaal even een kijkje nemen op het Instagram account en dat jullie haar gaan volgen! Als je iets koopt zeg dan even dat je van Sylkieway komt :). Veel plezier met je aankopen, ik ben er in ieder geval heel blij mee en zal vaker een blog schrijven over sieraden van dit account.

XO Sylke

Ps. hebben jullie de gaten in de schelpen gezien? Ik heb deze op het strand gevonden en ben van plan om daar een keer diy's mee te maken, als je een idee hebt laat het even weten in de reacties hieronder en misschien maak ik de diy dan ook wel voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten