zondag 30 oktober 2016

Sylkieyay or Sylkienay? – Matte Me liquid lipstick // Sleek


Heey,
Ik heb laatst deze matte me liquid lipsticks van Sleek gekocht in Engeland en het leek me leuk om hier een review over te schrijven voor Sylkieway.

Sleek Matte Me liquid lipstick €8


De liquid lipsticks zijn alleen online te koop maar je kan ze ook online bestellen. Er zijn twee verschillende soorten Matte Me lipsticks, de oude en de nieuwe. De oude hebben een andere applicator en textuur. Persoonlijk vindt ik die van de nieuwe collectie fijner omdat het dun aanbrengt en daardoor langer blijft zitten. Ik heb van allebei de collecties één lipstick, de welbekende Birthday Suit en uit de nieuwe collectie Bittersweet.




Dit is Birthday Suit, een nude kleur die matt opdroogt. Ik vind het een erg mooie kleur en hij staat iedereen goed. Het enige nadeel is dat hij je lippen nogal uitdroogt dus gaat hij heel erg in de lijntjes zitten en krijg je gerimpelde lippen. De applicator is een beetje te lang en stijf maar de formule is fijn, omdat hij egaal op je lippen aanbrengt. Verder blijft de lipstick wel heel lang zitten, zo kan je het de hele dag volhouden zonder bij te hoeven werken.




Dit is Bittersweet en deze komt uit de nieuwe collectie dus hij werkt wel beter dan Birthday Suit. De applicator is soepeler en heeft een fijnere vorm. De formule is ook iets beter, omdat hij je lippen minder uitdroogt en ook egaal aanbrengt. Verder vindt ik het ook een hele mooie en bijzondere kleur, omdat hij donker is maar nog wel dagelijks gebruikt kan worden. Ook deze lipstick blijft de hele dag goed zitten.


Ik vind de Sleek Matte Me liquid lipsticks erg fijn, ze zijn een van de beste budget liquid lipsticks. Wel vind ik dat de nieuwe collectie veel beter is dan de oude collectie dus zou ik je aanraden om een kleur uit de nieuwe collectie te kopen. De prijs vind ik ook goed te doen aangezien je er ook kwaliteit voor terugkrijgt. Het is dus zeker een Sylkieyay!


Evie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten