zondag 2 oktober 2016

Lookbook - tuinbroek

Heey,

Het is helaas niet zulk lekker weer meer maar toch wil ik jullie graag deze outfit met jullie delen. Een echte trend dit jaar en vorig jaar was de tuinbroek, en ik ben er zelf dan ook een grote fan van!


Tuinbroek: H&M YOUNG
Shirt: H&M Divided
Schoenen: Primark
Spijkerjasje: Primark

De tuinbroek vond ik eerder altijd moeilijk om te combineren en was altijd een beetje bang om zoiets te dragen. Nu voel ik me er helemaal fijn in en vind ik het vooral leuk om gekleurde shirtjes eronder aan te doen, zoals dit rode streepjesshirt of een shirt met een printje. De schoenen vind ik er leuk bij passen en zijn nog van mijn tijd in Engeland voor het uniform dragen. Al heb ik ze ook nu nog heel vaak aan!


Deze keer een korte blog. School is weer druk bezig en ik heb een veel te doen. Ik hoop dat jullie deze zomeroutfit toch nog leuk vonden. Iedereen succes met school en tot volgende week :).
X Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen