zondag 11 september 2016

Sylkieyay or Sylkienay? Eyebrow Powder / Max & More (Action)


Heeyy,

Vandaag weer een Sylkieyay of nay! Ik ga deze keer een wenkbrauwpoeder van de Action testen en kijken of het me bevalt! Het is van het merk Max & More en je kan kiezen tussen de lichte en donkere poeder. Ik heb de kleur light gekozen. Hier krijg je dus twee kleuren poeders, een borsteltje om je wenkbrauwen door te kammen en de harde lijnen te verminderen en een schuin afgesneden kwastje om de poeder aan te brengen.



Om te beginnen vind ik het doosje er niet lelijk uit zien, het is simpel en strak en daar houd ik wel van. Het borsteltje en kwastje vallen denk ik wel snel uit elkaar door de slechtere kwaliteit maar het is prima om mee te oefenen en voor bijvoorbeeld op reis is het wel te doen. Er zit jammergenoeg geen spiegeltje in dus dat is weer een nadeel. Ik denk dat de kleuren best goed bij mijn haarkleur past dus daar ben ik erg blij mee, ik zal het misschien wel moeten mixen.



En toen kwamen de swatches, zo jammer! De donkere kleur is een mooie kleur en heeft aardig veel pigment maar de lichtste zie je gewoon bijna niet! Is dit misschien meer als een highlighter bedoelt? Allebei de kleuren hebben een matte finish. De formule van de poeders verraste mij nog het meest, wat gaan ze stroef en poederig! Na één keer met het kleine kwastje erover heen zien ze er zo uit als op de laatste foto, dat vind ik wel erg jammer. 



Mijn natuurlijke wenkbrouwen



Mijn wenkbrauwen met de poeder

Op mijn wenkbrauwen pakken de kleuren gelukkig beter uit. Alhoewel, je ziet de lichtste kleur eigenlijk niet zitten, ik heb hem maar een beetje gemengd met de donkere, want anders zou die iets te donker zijn, en dan is de lichte kleur wel handig. Ook heb ik deze lichte kleur als een highlighter op mijn wenkbrauwbot gedaan, daar is het een prima kleurtje voor. De donkere kleur is gewoon mooi en past goed bij mijn haarkleur. Het aanbrengen is wel een puntje, omdat het schuin afgesneden kwastje niet zulke goede haartjes heeft en niet strak afgeknipt is kan je moeilijk nette strakke lijntjes maken, hierdoor worden je wenkbrauwen al snel rommelig. Het is hierdoor moeilijk voor mij omdat ik mijn wenkbrauwen nooit echt kan volgen, ik moet ze zelf altijd een beetje inkleuren en ontwerpen als je begrijpt wat ik bedoel :). Als je het met een beter kwastje doet gaat het denk ik makkelijker, maar dan heb je nog steeds wel last van de fall-out.





Tja, en nu.. Ik vind de kleur en vormgeving van de poeder erg mooi. Het is natuurlijk super goedkoop en daardoor verwacht je niet zo veel van een product, maar om dit nou een Sylkieyay te noemen denk ik niet. Het is te poederig en het kleine kwastje is niet fijn in gebruik, ook is de lichte kleur té licht en niet goed gepigmenteerd. Ik ga dit product niet veel vaker gebruiken omdat mijn eigen poeder fijner is. Toch is dit wel leuk om mee te experimenteren en te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen