zondag 26 juni 2016

Sylkieyay or Sylkienay? - Salvation palette: Welcome to the Pleasuredome / Makeup Revolution



Heey mensen!
Zoals jullie waarschijnlijk weten heb ik ook een oogschaduwpalette gekocht van Makeup Revolution London. Hierbij een review voor jullie van het prachtige salvation palette '''Welcome to the pleasuredome''.






Het heeft verschillende kleuren, van bruin tot blauw en groen. Er zitten 18 oogschaduws in waarvan er 6 mat zijn, dit vind ik heel handig want anders wordt je ooglook al snel te glitterig. Ik vind het een goede combinatie van kleuren omdat je een natuurlijke look kan maken door de bruine kleuren te gebruiken en als je iets meer op wilt vallen of meer kleur er in wilt brengen kan je de blauwe, paarse of groene kleuren aanbrengen.


 Zonder flits

Met flits
Welcome To The Pleasuredome - Xanadu - Moving On - Using My Power - You Really Can't Afford Me - Even When They Reach The Top

De bovenste rij begint al heel glitterig. De eerste twee zijn vooral higlighters en lichte kleuren. De tweede is echt een mooie lichtbruine kleur die ik wel als enige kleur op zou doen naar school. De laatste drie zijn mooi donker blauw, paars en groen. Ik vind de kleuren echt best goed gepigmenteerd, dit is trouwens de eerste keer swatchen dus ik moet nog even oefenen ;).

Zonder flits

Met flits
Where Lovers Roam - Jungle Call - Moving At Million Miles An Hour - Sell It By The Hour - Shooting Stars Never Stop - There Goes A Supernove

De eerste, tweede, derde en vijfde kleur zijn allemaal bruintinten, super mooie oogschaduws om een natuurlijke look mee te maken. De vierde, blauwe, kleur is echt supermooi! Ik zou deze niet zo snel op doen denk ik maar het is wel leuk om zo een fel kleurtje in een oogschaduwpalette te hebben zitten. De laatste kleur is echt prachtig mosgroen.

 Zonder flits


Met flits
What A Push Over - Long Way From Home - Diamond By The Shower - Love Your Body - I Can Do It - Never Doing What I Am To Old

Deze laatste zes kleuren zijn allemaal matte. De eerste kleur is een hele lichte kleur die je bijvoorbeeld goed als blending kleur aan kan brengen helemaal aan het begin van je ooglook. De tweede kleur heeft een bruine tint en is ook goed gepigmenteerd. De derde, vijfde en zesde lijken aardig op elkaar kwa kleur, alleen worden ze telkens iets donkerder. Ook moet ik erbij zeggen dat de laatste kleur een beetje stroef is. De vierde kleur is donkerpaars, dit zou super mooi bij de glimmende paarse staan! Mag ik trouwens ook even stilstaan bij de leuke namen en soort lijfspreuken die ze aan de oogschaduws hebben gegeven?!



Ik ben heel erg enthousiast over dit oogschaduwpalette! Het bevat super mooie kleuren voor zowel een naturel look als eentje met iets meer kleur of donkerder. De oogschaduws zijn bijna allemaal goed gepigmenteerd en brengen fijn aan. Het is van goede kwaliteit en helemaal niet duur! Ik ga dit palette vaak gebruiken en zal hier veel looks mee maken. Niet verbazingwekkend dat dit dan ook een Sylkieyay is!

Liefs Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten