dinsdag 31 mei 2016

Update - Sylkiemay afsluiting

Heeyy,

Het is vandaag alweer de 31ste en dat betekend dat het de laatste dag is van mei! Hiermee is dit de laatste dag van Sylkiemay, en daarom het laatste artikel van deze serie.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen :) Ik heb er erg mijn best voor gedaan en ben blij met deze maand. Sommige blogs waren een beetje vertraagd of is er iets mis gegaan en daarvoor bied ik mijn excuses aan, maar toch zijn er wel super veel artikels online gekomen en heb ik heel erg genoten!

Mijn vriendinnen Evie en Floor vonden het ook leuk om eens een keer een blog te schrijven, en daarom zullen ze ook wel eens vaker op mijn blog voorbij komen. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden? In iedergeval, bedankt aan mijn lieve vriendinnen dat ze voor me wouden schrijven en hopelijk tot snel weer :).

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik! Vanaf nu zie ik jullie elke zondag weer om 12:00. En voor nu, bedankt en tot zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten