dinsdag 3 mei 2016

Favorieten van April - zonnebril, eyeliner, fluffy sokken

Heey,

Deze blog gaat over mijn favorieten van april, en dat kan over vanalles gaan! Zo heb ik een eyeliner, armband en smoothies!





Ik vind eyeliner altijd heel cool, maar het is zo moeilijk om het gelijk te maken! Met deze eyeliner is het een stuk makkelijker. Mijn moeder heeft hem gekocht bij de kruidvat en ik gebruik hem ;) hij blijft lang zitten en is erg fijn. Het kwastje is vrij groot maar brengt wel goed aan, het is een dekkende kleur.




Toen ik naar Den Haag ben gegaan met mijn moeder en gastzus was het zo lekker weer dat ik echt een zonnebril moest dragen. Ik had er gelukkig wel een mee maar die was niet heel erg goed, en zat niet zo lekker. Ik heb een heleboel winkels doorgelopen op zoek naar een mooie en fijne. Het is heel moeilijk voor mij omdat grote zonnebrillen niet zo mooi staan en alles al snel lelijk staat... Maar toen vond ik deze: een prachtige matte zwarte ronde zonnebril met blauw groene glazen, perfect! Ik had niet verwacht dat deze me zou staan maar ik vind hem wel heel leuk :) hij zit super fijn, en is erg donker. Ik vind het leuk dat hij zo weerspiegeld en juist felle glazen heeft.



Ik ben dus laatst naar Manchester geweest met het vliegtuig, en in de handbagage mag je niet zo veel meenemen dus was deze deodorant ideaal! Hij is mooi klein en ruikt heerlijk zoet, die gaat dus voortaan in mijn handtas!


 Ja, ik weet dat het lekker weer wordt, maar deze fluffy sokken zijn geweldig! Ik heb vaak koude voeten en dan doe ik deze zachte warme sokken aan. Super schattig met deze hartjes en heel goedkoop bij de Action!



Deze tattoo armband heb ik laatst gekocht bij de Action. Ik was benieuwd of het me zou staan en hij was zo goedkoop dat ik hem mee heb genomen. De choker die erbij zat vind ik iets te heftig voor mij en zou ik dan ook niet zo snel naar school dragen. Daarentegen is dit armbandje heel subtiel, ik vind hem heel mooi en hij zit heel fijn! Je hebt niet door dat je hem om hebt, maar het geeft een leuke touch aan je arm!


Ik ben de laatste tijd enorm fan van smoothies! Ik heb daarom laatst ookal een blog gemaakt over een smoothie. Nu het lekkerder weer wordt vind ik het heerlijk om na school of in het weekend wat fruit te pakken en te blenden! Lekker koel en gezond, een perfecte combinatie!


Ik hoop dat jullie deze favoriete blogpost leuk vinden, en tot over twee dagen! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen