zondag 13 maart 2016

Shoplog - Amsterdam, Den Haag, Arnhem




Heey allemaal! Ik heb afgelopen week best wat steden bezocht. Zo ben ik zaterdag naar Arnhem gegaan om een beetje te shoppen en daarna bij mijn opa en oma te gaan logeren. Dinsdag ben ik met school naar Den Haag geweest en hadden we ook wat vrije tijd. En vrijdag ben ik, ook met school, naar Amsterdam geweest, waar we ook nog een beetje de stad hebben verkent. Hier heb ik wat foto's van de dingen die ik gekocht heb!







In Arnhem heb ik deze leuke blauwe super high waist skinny gekocht, hij is inderdaad heel high waisted, en daarom vind ik hem ook zo mooi. Hij zit heel fijn en stretcht goed mee. Ook heb ik een muts/beanie gekocht, zwart is altijd handig :). Het gestreepte shirtje zag ik bij de Berska hangen ik heb nog geen shirtje zoals deze en de V-hals vind ik ook leuk.



In de So Low heb ik dit slaapmaskertje voor maar twee euro gekocht! Super handig voor in de auto of in het vliegtuig tijdens lange reizen, maar ook voor in de zomer. Ik kan nooit in slap komen als het nog niet helemaal donker is buiten en ik heb hem getest, hier komt geen enkel licht doorheen!




Ik ben wat meer bezig met makeup, dus ik heb deze drie kwasten gekocht. De stippling brush is van de Primark en de andere van essence. Ik moet ze nog uitproberen, maar als jullie het leuk vinden kan ik er wel een review van maken :) dan koop ik er misschien nog wel meer. Ook heb ik dit oogschaduw palet gekocht bij de Action, ik heb hem in de smokey eyes versie. Ze zeggen ook dat het product niet op dieren is getest, ik weet niet of ik het moet geloven, maar wel fijn dat ze er tenminste een klein beetje rekening mee houden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten