woensdag 30 maart 2016

Naar de kapper!

Heeyy,

Gisteren ben ik samen met mijn vriendin Evie naar de kapper geweest! Ze stelde voor om samen te gaan, en aangezien het weer een tijdje geleden was leek het me een leuk idee!

Ik ben naar de Yes! Geweest in mijn stad, deze is net nieuw. Mijn moeder is er laatst geweest en kreeg er 50% korting, ik kon via haar ook korting krijgen en dan is het maar €9,95! 



Ik heb wat inspiratie opgezocht op We Heart it, maar het is best moeilijk aangezien ik nog niet echt wist welke lengte ik het wou. Ook is mijn haar een beetje moeilijk want het krult heel erg, ik wist nog niet precies hoe het ging vallen als het korter is.




Zo zag mijn haar eruit voordat ik naar de kapper ging:





We moesten een kwartiertje wachten bij de kapper, maar ik was samen met mijn vriendin Evie dus het was heel gezellig. Toen werden we allebei tegelijkertijd gewassen. De kapsters waren heel aardig en vroegen hoe ik het wou hebben. Na het wassen ging ze het knippen en daarna stijl föhnen. Ze heeft er ook nog een serum in gedaan. Mijn haar voelde heel fris en licht aan, ik ben er super blij mee! Het stijle haar heeft er wel drie dagen in gezeten. Nu is mijn haar weer krullend, maar wel een stukje korter. Al met al een hele fijne knipbeurt!

Zo zag mijn haar eruit nadat ik naar de kapper ben geweest:

Dit is samen met mijn vriendin Evie, zij heeft haar haar ook laten knippen en is ook heel tevreden!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen